czwartek, 14 kwietnia 2016

Najlepszy piłkarz świata

Mamo!

Bronisz chyba nawet lepiej niż Casillas!

Pograj ze mną jeszcze, proszę! 

Jesteś najlepszą mamą w piłę, wiesz?

No nie wiem, nie wiem...

Mamo! Jak ja kocham tę piłkę, to ty nawet nie wiesz!

To akurat wiem. Widzę. 

Nasz Ronaldo Singh Sobti ;-).

Mamo! Chcę iść na Orlik, mogę? 

No, ale sam??? 

Mogę sam, ale Ty możesz iść ze mną. Idź mamoooo, please!

Tatoooo, kup mi nową piłkę w Amsterdamie!

Kupię!

Mieszkanie w Amsterdamie mieści się niemal tuż obok stadionu Ajaxu. 

Czy to coś znaczy? 

Będę się uczył najlepiej jak umiem ;-). I będę najlepszym piłkarzem na świecie!

Hmmm, chyba nawet Indie mogą już czuć się zaszczycone ;-).

Kraj, który gra w krykieta, będzie miał najlepszego piłkarza świata ;-).

A Polska zwłaszcza.

No.

7 komentarzy:

  1. Kochana ciesz sie, ze to wlasnie TY mozesz obcowac z najlepszym futbolista Indi... no i Polskie tez - :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę Luxi, bardzo! Najbardziej tym , że on ma 8 lat i już mówi - mamo, ja to kocham! Kocham grać, kocham piłkę, będę najlepszy. I co ważne - ja to widzę. Wiem, że to może chwilowe, ale takie chwile są wspaniałe.

      Usuń
  2. Znaczy, co masz ukryty talent, a dziecko po Tobie go dziedziczy. To bardzo dobrze, gdy taki młodziak już ma jakąś pasję. Mój starszy Krasnal ma dwie pasje- muzykę i śpiew oraz...matematykę. Młodszy -wszystko co jest związane z ruchem- ostatnio ćwiczy chodzenie po taśmie. Obłęd absolutny.
    Buziaki dla Krasnali i Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateńko - śpiew i muzyka u Krasnala? Ja miałam takie pasje jako dziecko, ale odeszły w dal, choć nadal uwielbiam muzykę. Matematyka, królowa nauk i ja zawsze podziwiam tych, którzy mają do niej głowę! Twoje krasnale są wyjątkowe, Anabell, wiesz to. Jaka wspaniała babcia - takie wspaniałe wnuki ;-).

      Usuń
    2. A co do piłki - zawsze jako dziecko stałam na bramie ha ha.

      Usuń
  3. Pięknie, że kolejny super piłkarz rośnie. Może w końcu dzięki niemu wygramy Euro :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam Euro - World! Katalino ;-). Bo jak nie Olu, to kto nas zaprowadzi do World Cup (ale jestem ambitna, co? ha ha).

      Usuń

Dobre słowo zawsze mile widziane :-).